Nauczyciele
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Ciężkowice - Wypożyczalnia
(3)
Autor
Bailey Ann
(1)
Ciarrochi Joseph
(1)
Cichy Elżbieta
(1)
Cieślikowska Agnieszka
(1)
Cioch Agnieszka
(1)
Hayes Louise
(1)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(1)
Loskot Kamila
(1)
Michalak Marek (1971- )
(1)
Szulc Anna
(1)
Szulc Anna (nauczycielka)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dzieci
(2412)
6-8 lat
(1522)
0-5 lat
(1256)
Młodzież
(1256)
9-13 lat
(994)
Nauczyciele
(4)
14-17 lat
(512)
Dorośli
(261)
Szkoły średnie
(138)
Szkoły podstawowe
(136)
Szkoły ponadgimnazjalne
(50)
18+
(27)
Rodzice
(23)
Gimnazja
(17)
Klasa 6.
(13)
Klasa 4.
(12)
Klasa 2.
(11)
Klasa 3.
(11)
Klasa 5.
(10)
Logopedzi
(10)
Klasa 1.
(9)
16+
(8)
Licea
(7)
Klasa 8.
(6)
Klasa 7.
(5)
Technikum
(4)
Kobieta
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciele języka polskiego
(3)
Przedszkola
(3)
Poziom nauczania Szkoły średnie
(2)
Terapeuci
(2)
Pracownicy socjalni
(1)
Temat
Efektywność nauczania
(2)
Nauczyciele
(2)
ACT
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dziecko
(1)
Empatia
(1)
Indywidualizacja (pedagogika)
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Lęk
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Nastolatki
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Pedagogika krytyczna
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Podmiotowość
(1)
Porozumienie bez przemocy
(1)
Praca zespołowa
(1)
Psychologia
(1)
Psychoterapia
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Stres
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Uczucia
(1)
Wychowanie
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Jedna z najlepszych książek samopomocowych ostatnich lat stanowi doskonałe połączenie wyników najnowszych badań z niezwykle skutecznymi i praktycznymi poradami do wykorzystania od zaraz. W pułapce myśli dla nastolatków to publikacja, która stanowi dopełnienie bestsellera W pułapce myśli. To wyczerpujący poradnik, który został skierowany do młodych ludzi. Wyróżnia go lekki i bezpośredni język, a zawarte w nim przykłady, wskazówki i ćwiczenia odpowiadają problemom i wyzwaniom, przed jakimi stają młodzi ludzie. W pułapce myśli dla nastolatków rozwija (najważniejsze) umiejętności potrzebne do radzenia sobie z trudnymi, czasem wręcz przytłaczającymi emocjami: stresem, brakiem wiary w siebie, wstydem, gniewem czy lękiem. Książka daje młodym ludziom jasny przekaz, że nie są w swoich uczuciach osamotnieni, a porady w niej zawarte pomagają przejść ten trudny etap życia z podniesioną głową. Terapia akceptacji i zaangażowania, na której założeniach opiera się ta książka, uczy, jak zamiast koncentrować się na niepowodzeniach, problemach okresu dorastania czy codziennych zmaganiach, być bardziej uważnym, rozpoznawać swoje myśli i uczucia, akceptować siebie i swoje emocje oraz rozwiązywać problemy. To lektura obowiązkowa nie tylko dla młodzieży, ale i rodziców, nauczycieli oraz terapeutów pracujących z tą grupą wiekową. Dzięki książce młodzi ludzie: przezwyciężą trudne emocje związane z okresem dorastania nauczą się wykorzystywać siłę uważności w codziennych sytuacjach przestaną szukać w sobie wad i zaczną rozwiązywać swoje problemy zyskają pewność siebie i poczucie własnej wartości odnajdą wartości, które pomogą stworzyć życie, jakiego pragną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ciężkowice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615.851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja wydana z okazji III Międzynarodowego Kongresu Praw Dziecka oraz VIII Międzynarodowej Konferencji Korczakowskiej.
Jest to praca w szczególny sposób adresowana do młodych nauczycieli, którzy uczą się obserwować, rozumieć dziecko i rozmawiać z nim. Dzisiejsi badacze Korczaka nazywają ten wzorzec metodyczny "uczeniem się dziecka" i "uczeniem się od dziecka". "Momenty wychowawcze" można potraktować jako specjalny rodzaj nauczycielskiego podręcznika czy przewodnika, pokazującego nauczycielowi, jak poznawać dziecko i jak kształtować siebie w kontakcie z nim. Takie zadania stawia przed swoimi adeptami wspołczesna pedagogika. Marek Michalak, Rzecznik Praw Dziecka (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ciężkowice - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Ciężkowice - Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37.064.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Edukacyjna)
Miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Wstęp; 1. Moja droga transformacji; 1.1. Co dla mnie oznacza bycie nauczycielem?; 1.2. Jak powielałam wyuczone metody pracy nauczyciela?; 1.3. Jakie były powody poszukiwań, które doprowadziły do zmian mojego warsztatu pracy?; 1.4. Porozumienie bez Przemocy – nowy etap transformacji; 1.5. Neurobiologia w praktyce nauczyciela; 1.6. Jak dziś wygląda mój warsztat pracy?; 2. Edukacja – naturalna potrzeba człowieka; 2.1. Czym jest edukacja naturalna?; 2.2. Krótka historia edukacji naturalnej; 2.3. Skąd się wzięła instytucja szkoły?; 2.4. Rola szkoły i nauczycieli we współczesnym świecie; 2.5. Czy współczesna szkoła ma szansę wrócić na tory edukacji naturalnej?; 3. Zmiana w edukacji; 3.1. Dlaczego szkoła potrzebuje zmiany?; 3.2. Dlaczego tak trudno zmienić polską szkołę?; 3.3. Czy zmiana w polskiej szkole jest możliwa?; 4. Oceny w szkole; 4.1. Dlaczego ocenianie nie działa?; 4.2. Społeczne długoterminowe skutki ocen; 4.3. Jak przeformułować znaczenie oceny w szkole?; 4.4. Jak to wygląda w praktyce?; 4.5. Czy to działa?; 5. Uczenie się na lekcji i zadania domowe; 5.1. Lekcja miejscem nieefektywnej nauki; 5.2. Efektywne metody pracy na lekcji; 5.3. Zadania domowe; 6. Relacje uczeń–nauczyciel–rodzic; 6.1. Kontakt rodziców i nauczycieli; 6.2. Dobre relacje w sytuacji uczeń–nauczyciel–rodzic; 7. Trudne sytuacje w szkolnej codzienności; 7.1. Trudne sytuacje w grupie rówieśniczej; 7.2. Trudne sytuacje w relacji uczeń–nauczyciel; 7.3. Trudne sytuacje w relacji uczeń–nauczyciel–rodzic; 7.4. Trudności w obszarze łamania szkolnych zasad; 7.5. Dlaczego uczniowie są „niegrzeczni”?; 7.6. Dlaczego wiele metod radzenia sobie z trudnymi zachowaniami nie działa?; 7.7. Jak empatia i neurobiologia pomagają wspierać uczniów w trudnych momentach?; 8. Atmosfera w szkole; 8.1. Atmosfera w szkole zależy od nauczyciela; 8.2. Jak budować warunki sprzyjające uczeniu się i dobrym relacjom w szkole?; 8.3. Korzyści społeczne realizowania procesu nauki w dobrej atmosferze; 9. Zakończenie: nauczyciel przy tablicy. [JK]
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej